First time and i am very happy after a lot of dissappointments with other salons. Eleni is very professional, the prices are nice, she knows what she is doing and the mood in the salon is very calm. I will come back!
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Geertje•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, goed in haar werk en erg vriendelijk.
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Dilan T.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Already months coming back to another appointment! Eleni is great!
Behandeling door Eleni •Gellak manicure
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon en de behandeling waren heel netjes verzorgd! Fijne behandeling gehad van een vriendelijke dame.