Een professionele en vriendelijke behandeling zoals altijd.
Behandeling door Songul•
PedicureToon alles…
Sunny•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer heerlijke zachte voeten 🤗
Behandeling door Songul•Pedicure
R•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als mijn voeten weer zijn gedaan.
Behandeling door Songul•Pedicure
Esther•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer zeer tevreden naar huis, na een afspraak bij Songul. Zij is deskundig en altijd heel vriendelijk. Dat maakt dat een afspraak in de salon van Songul altijd een plezier is!
Behandeling door Songul•Manicure
Mariejan•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al een paar jaar bij Songul. Altijd ga ik tevreden naar huis. Ze is vriendelijk en professioneel. Ik raad haar zeker aan.