Ik kom al jaren bij Songul. Altijd zeer professioneel geholpen! Een echte aanrader voor iedereen!
Bijzonder prettig in de omgang en pijnklachten zijn vaak weg als je er vandaan komt!
Behandeling door Songul•Pedicure
Erik Jongejan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer met heel veel plezier bij Songul geweest.
Deze keer voor wenkbrauwen.
En, zoals altijd, weer perfect!!!
Behandeling door Songul•Pedicure
Mariejan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Songul is een hele aardige vrouw, ervaren, denkt mee, werkt netjes en is hygiënisch. Ben altijd zeer tevreden. Kom er graag!
Behandeling door Songul•Manicure
Jessica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prima behandeling en gezellig!
Behandeling door Songul•Pedicure
Christian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Songul was good as always.
She is kind, professional and does her job in a very efficient way.