Je word leuk geholpen ik kom er graag en ben zeer tevreden. Altijd vriendelijk tegen ons. 👍🏼
Dhr•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Makkelijk te vinden aardig en Vakkundig
Behandeling door Danielle•Pedicure
Sandra•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend lieve mensen en goede, professionele behandeling. Pijnloos mijn likdoorn verwijderd. Waar ik zeer dankbaar voor ben.
Cynthia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst en rustige behandeling. Dank jullie wel.
Marga•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn voeten worden zeer deskundig behandeld bij salon Perdok. Dit gebeurt in een erg prettige sfeer! Ook kreeg ik een voeten massage aangeboden, waardoor ik zeer relaxed de salon verliet 👌Top-salon!