Super aardige meid en ik voelde me heel erg op mijn gemak. Ze vroeg of het ging, of ik een minuutje nodig had om bij te komen en dat waardeerde ik heel erg. Ik kom zeker terug!!
Emma•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is erg geduldig en luistert goed naar je wensen.
Erg mooie biab nagels laten zetten en gel lak erover heen.
Kom hier zeker terug!
April Joy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeld..ze weet wat ze doet..ze is een toppertje ❤️
Monique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me op me gemak en werd fijn geholpen. Ik ben heel blij met het resultaat
Kaylee•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag door Kelsey mijn nagels laten doen met biab. Ik ben er blij mee. Ziet er goed verzorgd uit. Dank je wel.