Fleur is heel professioneel en brengt goede gel nagellak aan. Ook heeft ze veel verschillende kleuren beschikbaar.
Behandeling door Fleur•Nagelverlengingen
Chris•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundig en fijne behandeling, een kadootje voor mijn huid en mezelf, dank je wel fleur
Linda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Fleur te komen. Professioneel en rustig in de omgang.
Carina •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Al lange tijd kom ik elke keer bij Fleur voor mijn nagels. Elke keer is gezellig en ik heb prachtige nagels. Blijft fijn om terug te komen in de salon!