Een hele mooie salon en een warm welkom! Voelde me direct op mijn gemak! Fijne sfeer ook en alles wordt heel rustig en netjes uitgelegd voordat de behandeling begint. Ik kom hier zeker vaker terug, mijn vervolgafspraak is alweer ingepland :D !
Angelina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De hars die werd gebruikt was erg fijn in gebruik en Fleur was erg netjes en professioneel
Behandeling door Fleur•Vrouwen harsen - gezicht
Christine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg over de behandeling en mooi resultaat.
Behandeling door Fleur•Nagelverlengingen
Carolien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fleur is top, ze zorgt voor een fijn ontspanningsmoment en deskundige huidverzorging
Een aanrader!
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mega vriendelijk en hele fijne behandelingen!