Altijd weer een heerlijk feestje om een gezichtsbehandeling te ondergaan bij Evelien. Een aanrader!
Behandeling door Evelien Commijs
Jo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk, zorgzaam en zeker vakkundig geholpen. Heerlijk verzorgd en ontspannen de deur weer uit.
Behandeling door Evelien Commijs
Gonnie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had er meer van verwacht. Als vooraf al bekend was dat het resultaat tegen zou kunnen vallen had ik graag advies gehad. Nu ga ik alsnog voor wimperextension. Dat had ik beter direct kunnen doen...
Behandeling door Evelien Commijs
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is waanzinnig gezellig en Eef is heel professioneel. Altijd vol advies en tips!!!
Ik kom al meer dan dertig jaar bij deze salon en ben zeer tevreden!!! Toppie 👍😃