Hele professionele werking. Mooie salon en een hele gezellige sfeer. Neemt zeker de tijd voor je idee en gaat netjes en secuur te werk!
Al om al hele fijne ervaring en zeker een nagelstyliste die weet wat ze doet!
Ilvy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Pieryne•Gellak pedicure
Mike•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste kennismaking met de salon, ga binnenkort weer terug.
Behandeling door Pieryne•
GelnagelsToon alles…
Martine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden nogmaals dank voor de mooie nagels. Kan er weer eventjes tegen.
marcella•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Pieryne is erg goed in haar werk. Heel professioneel en mooie salon. Super resultaat! Blij mee!