Super goed geholpen en alles werd goed uitgelegd, zeker een aanrader !
Renske •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben mega tevreden !
Veel kennis heel vriendelijk en luisterd goed naar je wensen.
De kleur is fantastisch van de wenkbrauwen!
Ik raad pieryne cosmetics zeker aan !
Monique •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel fijn ontvangen op mijn eerste afspraak. Er is naar mij geluisterd en ik heb goed advies ontvangen. Ik ben met prachtige nagels naar huis gegaan.
Annemarie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles netjes en naar grote tevredenheid afgehandeld. Zeker een aanrader voor wie deze behandeling wil ondergaan. Alles prima geregeld vwb papierwerk op voorhand geleverd, de behandeling en de afspraak voor de nazorg. Prima geregeld.
Rosita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super spontane vriendelijke vrouw! Denkt mee en je zit er erg op je gemak! Hele schone salon, aanrader