Had a really nice experience here, got a gel nail polish which turned out very well. The staff were really nice and friendly, and overall a lovely and enjoyable experience
Behandeling door Elly
Margaret•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom elke paar weken. Super service, fijne communicatie en mooie nagels.
Behandeling door Elly
Tijntje•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne, schone salon met de eigenaresse die haar werk verstaat. Zeer professioneel en ontzettend lief en enthousiast. Leuke gesprekken tijdens het lakken van mijn nagels. Ben helemaal blij!!! Dit wordt zeker mijn vaste adresje!
Behandeling door Elly
Anna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very quick, smooth and with care :)
Behandeling door Elly
Daria•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Worst gel manicure ever. Went back to get it fixed (not free of charge although it should have been only after 3 days) and within the next week it cracked. Very disappointed.