Super service, het is altijd gezellig en ik voel me op m'n gemak. Haar skills zijn werkelijk uitmuntend en ze neemt echt de tijd voor je. Ben nu twee keer geweest : beide keren bleven de nagels erg goed en lang zitten en kreeg ik kreeg complimenten van andere 'acryl-nagel-dragers in mn vriendenkring.
Aanrader !!
Behandeling door Elly
Jet•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great!
Behandeling door Elly
Karmen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect like always
Behandeling door Elly
Karin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent as always
Behandeling door Elly
Azadeh•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Elly does a great job! That is why I always come back!