Super goede en fijne ervaring bij Elly. Gellac manicure is perfect en heel vakkundig gedaan. Zeker een aanrader!
Behandeling door Elly
Carla•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een aantal keer al met plezier zowel handen als voeten hier laten doen. Echt even een ontspanningsmomentje. Goede en fijne plek.
Soms even door het humeur heenprikken ;), maar iedereen heeft wel eens een wat minder sprankelende dag.
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I really like the shellac outcome, my nails never looked better. There are a lot of colors to choose from and even tho my nails were not long enough, Sylwia managed to get me a nice shape.
Sandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!! Heel gezellig, vakkundig, schoon en mooi