Ik had niet gedacht dat de Nannic behandeling zo relaxed kon zijn. Ik was helemaal zen en ik zie dat mijn wallen iets minder is. Ik heb weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Netta •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Heerlijk ontspannend, mijn huid ziet er mooi en rustig uit. Kan zelfs zonder make up over straat 👍🏻
Nicolette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! Zeer tevreden en genoten van de nannic behandeling.
Barbara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke vriendelijke antwoord op mijn vragen. Schone en nette werkomgeving.