Heel blij met het resultaat! Bijna 2 jaar geleden mijn PMU-wenkbrauwen laten zetten. Ze zaten nog heel mooi, maar voor een kleine touch-up teruggekomen. Weer prachtig gedaan door een vakkundige en vriendelijke vrouw. Echt een aanrader! 😊
Natasja•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en mijn huid was aanzienlijk verbeterd na de behandeling.
Faye•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne behandeling gehad. Altijd vriendelijk en goed advies.
Een hele fijne salon, schoon en netjes.
Liesbeth•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Mijn skinlaser doet het niet, is dus ook niet gebruikt maar ik vraag naar een ander en krijg niets moet alleen met bewijzen komen. Geld krijg ik ook niet. Ik wil aktie ondernemen.
Louise•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Feryal is een ontzettend lieve vrouw met goede vakmanschap, ze weet wat ze doet. Mijn wenkbrauwen zijn super mooi, net als de eyeliner. Ik sta nu elke morgen als een filmster op. Dank je wel Feryal, je hebt van mij een heel blij mens gemaakt 😘