Wat een geweldige ervaring! Ik durfde mijn wenkbrauwen jarenlang niet door iemand anders te laten doen, maar ik ben zo blij dat ik de stap heb gezet om bij jou te komen. De service was supervriendelijk en het werk ontzettend professioneel. Absoluut een aanrader! Hartelijk bedankt, Feryal!
Sara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een vervolgafspraak voor wenkbrauwen. Mooie vorm, goede kleur, goede tips voor nazorg. Net als de vorige keren.
Evelien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne salon! Feryal is super deskundig en wist precies wat ik wilde :-)
Ik ben ontzettend blij dat ik haar heb ontdekt!
Suzette •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling bij Feryal was zoals altijd heerlijk en ontspannen. Onder haar vakkundige handen word je helemaal Zen & relaxed. En bovendien ga je met een zijdezachte huid naar huis.
Marjolein •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben superblij met de microneedling behandeling en het resultaat is ook goed te zien aan de meerdere behandelingen die ik hebt gedaan😍