Heel goed advies gekregen over wat het beste bij mij past en mijn wenkbrauwen zijn prachtig geworden! Feryal heeft heel veel ervaring en is in mijn ogen een echte vakvrouw!
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Feryal is heel vriendelijk en denkt met je mee over de behandeling die je wilt en geeft goed advies.
Er is een fijne sfeer met rust gevende muziek zodra je op de stoel ligt kun je hierdoor heerlijk ontspannen.
Els•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteren een heerlijke en ontspannen gezichtsbehandeling gehad! Het is altijd fijn bij Feryal.
Faye•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is gezellig om daar te zijn en ze is heel vakkundig.