Weer fijn geholpen.
Wenkbrauw laten bijwerken na 1,5jaar.
Alles wat ik vroeg en aangepast wilde hebben kon was geen probleem.
Ben tevreden.
Maartje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke uitleg en advies door Feryal.
Ik kom zeker terug!
Mirjam •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal TOP. Ik word altijd hartelijk ontvangen. En vervolgens bespreken we even over welke behandeling ik ga doen en daarbij wordt ook advies gegeven. De behandeling wordt altijd professioneel uitgevoerd, gewoon heerlijk. Ik ga altijd super blij en ontspannen weg.
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lief en erg vriendelijk, je krijgt goede aandacht van haar