Feryal is echt een prof. Zij heeft mijn wenkbrauwen weer mooi strak gemaakt. Ik ben helemaal happy ik kom zeker weer terug.
Chantal•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
2 jaar geleden PMU eyeliner boven en onder gezet. Vanmiddag was dus voor de tweede keer. Ik ben er erg blij mee! Dankjewel!
Jinny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zeer tevreden over Feryal 👍 Krijg goede uitleg/tips. Mooie resultaten met de behandelingen zoals micro-needling.
Mary•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs aardig, hele goede en duidelijke uitleg vooraf over de behandeling.
Ook over de nabehandeling en hoe te verzorgen krijg je ook een zeer goede uitleg. Je kan en mag alles vragen.
Ik voelde mij erg relaxed en was in goede handen.
Echt een topper!!
Els•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke, aardige, professionele vrouw. Ik heb al verschillende behandelingen laten doen, zoals permanente make-up en microneedling. Over beide ben ik zeer tevreden.