Een ontzettende lieve en gezellige vrouw en heelllll goed in haar vak
Ida•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Word altijd prima geholpen door Feryal, het is een toppertje
Monique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great! Very professional treatment.
Cheryl•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Het is weer prachtig.
Helene•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Feryal is ontzettend nauwkeurig en professioneel. Ze heeft mijn huid ontzettend opgeknapt door diverse behandelingen en met goede producten. De salon is heel schoon en Feryal werkt met de beste producten en met moderne apparatuur. Daarnaast is Feryal altijd vriendelijk, vrolijk en gezellig. Ik raad haar aan iedereen aan!