De afspraak bij Feryal was professioneel en gezellig...zoals altijd.
Het is elke keer weer een " feestje" om terug te gaan bij Feryal.
Jasmien•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professionele aanpak om eyeliner boven het oog te zetten. Ik was bang gemaakt voor enorme pijn. De behandeling was echter vrijwel pijnloos. Heel blij🍀
Saskia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect ik heb weer prachtige wenkbrauwen en ben er dolblij mee. Bedankt Feryal.👍👍👏🏻👏🏻💋💋
Kitty•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst, professionele handeling, naar wens gewerkt
Fatemeh•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer bij Feryal Beauty. Super vriendelijk en gast vrij. Ik heb PMU wenkbrauwen laten doen, het ziet er goed uit. Ben er erg blij mee. Dank je wel Feryal tot de tweede behandeling. Groetjes Anita