Feryal is altijd lief en geduldig en levert supermooi resultaat!
Brigit•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische wenkbrauwen. Salon met veel kwaliteit!
Lia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ja het is weer super mijn wenkbrauwen ben erg tevreden nu nog me eyeliner boven en onder maar ik heb vertrouwen in haar ze is zo rustig en lief groet Tineke,