Ik ben super blij met me wenkbrauwen. Super leuke meid.
Ivana•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, bij Feryal, goede service.
Monique•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Feryal is helder en volledig in haar uitleg, heel precies, en werkt hygiënisch en snel.
Evelien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig! Dank je wel!
Ineke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwam voor eyeliner boven en beneden,helaas gingen mijn ogen erg tranen waardoor de hoeken niet hebben gepakt.krijg over +- 2weken weer een behandeling om het beter te krijgen.
Vriendelijke dame,schone salon zag er professioneel uit.