Great service! Vriendelijke dames en mooie kwaliteit producten
K.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mila works very efficient and gentle but still takes her time and make my pedicure a relaxing experience each time!
C.N.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik moest even wachten, dat kan gebeuren. Vervolgens had ik het gevoel dat er met haast en weinig aandacht met mijn nagels aan de slag werd gegaan. Het ging erg vlot en Vy was ondertussen met de planning bezig of was druk aan het bijkletsen met haar collega achter haar. Aan het eind viel mij op dat er ook lak op mijn vingers was gekomen. Dit kon Vy niet goed weghalen zei ze en dit zou met drie keer wassen weg moeten zijn. Drie dagen later zit het er nog. Ook zijn mijn nagels onnauwkeurig geveild.
KvH•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia took really good care of my terrible hands. ‘It’s a project’. Can’t wait to go back in a few weeks.