Polish nail bar Reviews

Maasstraat 143, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2594 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Lieve dames, mooie salon, nagels prachtig!
Fijne behandeling en mooi resultaat!
Je betaald zoveel geld voor service wat super slecht is. Medewerker was totaal niet spraakzaam.Ook heb ik vooraf betaald en zag dat ik niet meer uit kwam qua tijd heb aangegeven dat ik niet meer de luxery manicure wil. De medewerker gaf aan het prima te vinden maar gaf niets aan over het geld… salon ziet er mooi uit maar de service mag 100000 x beter. Ik kom hier sowieso niet meer. Bij de albertheijn word je zelfs beter behandeld.
Always good! Thank you for the great service.
Polish nail bar is a very neat and comfortable place, and all the people that work there are really kind and friendly, strongly recommended!