Vriendelijk en altijd heel mooi resultaat. Salon is lekker rustig, dat waardeer ik. Thanks ladies.
R.M.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer fantastisch goed gedaan, kom hier nu al meerdere terug. Dat zegt genoeg! Alle vrouwen werken heel efficient maar met veel professie. Weer blij met mijn nagels!
Pam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kwam binnen en werd begroet en gevraagd of ik een afspraak had. Ik Mocht toen plaats nemen. Toen het tijd was werd ik geholpen en mijn wax ervaring was goed. Tijdens het waxen had ik een fijn gesprek en ik voelde ik me op me gemak. Het was mijn 3de keer daar en voor het eerst met een ander wax medewerker maar het was alsnog een fijne ervaring.
V.W.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vier dagen na behandeling splitte mijn nagel , zonder problemen herstelt, ik hoefde er niet voor te betalen ondanks dat dit niemands fout was