Paula did an amazing job. She took care of all the three services (waxing, manicure and pedicure) I had booked and she patiently carried out the services. She is polite and good in her job.
P.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service. Great team and atmosphere. Beautiful nails.
N.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean and professional!
A.-.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! Hele ervaring was super, op een vriendelijke manier verwelkomd en vervolgens geen 1 moment gehad dat het awkward aanvoelde. Paula was super vriendelijk , professioneel en goed in haar vak. Nam ook echt te tijd om alle haartjes mee te nemen, maar was ook wel vlot waardoor de pijn nauwelijks te voelen was. Kortom, super ervaring! Ga hier zeker terug.
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nice ambience and professional service for a fare price