Everything was perfect and Paula is so nice it makes me want to come back!
Angèle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
super behandeling, vriendelijk en professioneel
Jools•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kwam binnen en hoe het er van binnen uitzag was prachtig. Mijn wax afspraak was snel en goed gedaan. Ben tevreden met het resultaat. Fijne gesprekken gehad. Met al en al kom ik hoogwaarschijnlijk terug.
V.W.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been there before and the attention was always great. Unfortunately this time things were different. Even though I had an appointment I had to wait 30 minutes. Additionally I choose 2 colors and none of the colors was available. Not what I expected at all.
R.R.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fast, and professional, didn't even feel painful and it's done!
Will definitely go back!!