Toen ik binnenkwam dacht ik wat n warm bad. Hier wil ik terugkomen. Maar ik moest nog zeker 30 min wachten en er was nauwelijks contact met de styliste. Ze klaagde over het weghalen van mn oude lak. Zeer ongemakkelijk heb ik mij gevoeld. Toen vroeg ze of ik gelijke lengte wilde hebben. Ik zei maakt niet uit ongelijke lengte. Ze knipte mn nagels maar ik was zo ongemakkelijk ik zei niks. Ik vind het echt jammer want t leek mij n leuke salon vooral voor pedicure enz. Ik hoefde gelukkig niet bij te
Behandeling door Vy
bianca•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mila was very friendly, but also professional. She even let me practise my Dutch with her! Nails look great! I’ll be back.
C.E.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as always
M.d.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great treatment. Really fast and not painful at all.