I had a very positive experience at Polish. The woman who did my hand and feet shellac was really attentive, gentle but yet fast. I was in and out in 45minutes. Will definitely be back :)
A.D.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service
Heel mooi en netjes geworden
Z.M.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie schone salon & goede service. En het allerbelangrijkste weer naar buiten met mooie gelakte nagels!