I’m a repeat customer for a reason. Professional. Quality service. Always happy when I leave 😁
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
dit was mijn tweede bezoek en net zoals de eerste keer, super fijne sfeer. Evenals de service. Ging met super verzorgde, verwende & prachtige voetjes de deur uit. Ik heb meteen mijn vervolg afspraak geboekt😉😌
A.U.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone mooie zaak, snel geholpen, nagels keurig gedaan. Heel blij mee
Esther•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega blij met het resultaat! Ze nemen echt de tijd voor je & zijn super lief. Tot snel weer!