Mooie salon, fijne medewerkers die alle stappen uitleggen als je dat wilt. Prettige sfeer!
Behandeling door Vy
Tionne Braam•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
What a lovely salon. Very clean, very calm, and my nail technician did an amazing job. A refreshing experience after going to so many nail salons that feel like factories.
Kirsty•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Julie was great!
Iris•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en netjes BIAB op mijn nagels! Fijn
Marlot•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en schone salon. Vriendelijk personeel en blij met mijn nagels!