Polish nail bar Reviews

Maasstraat 143, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2594 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De gel lak heeft zeker 10 dagen mooi op mijn nagels gezeten. Nu na 2 weken op twee vingers wat gebarsten stukjes. De meiden zijn heel lief en nemen hun tijd.
Aardig en snel
Biab wordt verkeerd aangebracht. Ze doen lakken ipv met een kwastje. Bij de nagel riemen is het daardoor heel lelijk & je ziet bobbels erin.
Erg nette fijne salon
One week after and my nails are already chipping