Een pedicure gehad gisteren. Geweldige customer experience! Julie is een fijne medewerker, ging erg nauwkeurig te werk, stelde mij op mijn gemak en had een open houding. Ik kom zeker terug!
B.A.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, de nagels zien er mooi uit.
M.B.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele zorgvuldige, kundige en prettige ervaring. Ik kom zeker terug voor de manicure en pedicure!
Charmain
C.N.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great pedicure. My feet look perfect. Julie was very professional and good.