My appointment was a little delayed but the employees were very friendly and the treatment was great!
Behandeling door Vy
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice environment, clean and welcoming
The ladies were very polite
Kiki•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great to be back! As usual best treatment best place to relax and feel like home . All the girls are lovely. They all seem to care so much and want to make you feel good. Love to go there
Stephanie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn erg goed gedaan & een vriendelijke dame. Het is alleen te druk in de zaak, jammer