Luiza is een topper! Werkt snel maar vooral heel nauwkeurig! Geen opstaande randjes, of bubbels, geen “diepe goot” geëtst, alles mooi egaal, nagels echt supermooi. Blijft weken mooi en strak.
Behandeling door Luiza•Gellak manicure
Esther•5 maanden geleden
Geverifieerde review
My favourite manicure place. Good locations, clean and professional job done by luiza!
Behandeling door Luiza•Gellak manicure
Annabel•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Luiza was super, snel en netjes, duidelijk ervaren, geen “slootjes” in je nagel gefreesd, ook geen opstaande randjes, gewoon echt tevreden, ik doe misschien maar 2-3 keer per jaar gellak, maar zij is de eerste specialiste die ik nog een keer heb geboekt
Behandeling door Luiza•Gellak manicure
Esther•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Luiza is very professional and efficient, she is very careful with problematic nails and she gave me the nails I never thought I could have, I am now proud of my nails and not ashamed of my them.
Behandeling door Luiza•Nagelversteviging
Ioana•7 maanden geleden
Geverifieerde review
My favorite place. Very clean, professional and good at nails!!