Zeer ontspannen massage gehad en heerlijke gezichtsbehandeling.
Renata•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn afspraak was helemaal naar wens. Echt weer een verwenmoment.
Mijn gezicht is weer fantastisch verzorgd . Mijn afspraak was voor een Salonnepro Gezichtsbehandeling en als extra behandeling harsen. Ik kijk weer uit naar de volgende keer.
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Mijn gezicht is zo zacht. Ik ben erg tevreden