Prachtige wenkbrauwen. Ben heel blij!Echte vakvrouw
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Dewi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Like always thank you for great work,time and results!!💕
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Katarina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk ontvangst
En wat een deskundigheid en tijd wordt er besteed aan de juiste vorm van de wenkbrauw echt fantastisch
Ben nu al heel blij en ben heel benieuwd naar het eind resultaat
Super bedankt!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Gytha•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd de beste!❤️
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Mandy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)