Heel goed geholpen!
Angelique neemt echt de tijd voor je super fijn!Heel schoon en ook nog is gezellig topper!! Zeker een aanrader
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Suzanne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige artist de best of the best
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Charella•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is goed
Behandeling door Angelique•Gellak manicure
mirella•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het voelt als thuiskomen,
Angelique is een geweldige lieve dame die weet wat ze doet.
Salon ziet er geweldig uit.
En ja mijn wenkbrauwen zijn prachtig!
Ik heb geen 1 punt wat negatief is.
Top👍
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jose•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettig sfeer en fantastisch resultaat
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)