Het was fijn, zal zeker nog een keer gaan voor de wenkies :)
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Vayzah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig mooie wenkbrauwen zoals altijd bij Angelique!
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
Marlie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer vriendelijke erg goede behandeling weer gehad van Angelique nog steeds super tevreden mee
Behandeling door Angelique•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Sharon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel en vriendelijk ontvangen. Rustige en deskundige uitleg. Angelique checkt tussendoor hoe het gaat. Ze werkt heel erg secuur. Na afloop is er ruimte om vragen te stellen. Ben heel benieuwd naar het resultaat maar nu al blij!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Suzanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer en het resultaat was top
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven