Er heerst een ontzettend ontspannen sfeer. Op de een of andere manier had ik meteen een klik met Marijke
Cris•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne, liefdevolle massage met veel zorg voor wat het met je doet. Respectvol, geregeld 'incheckend' hoe het gaat.
Behandeling door Marijke•Ontspanningsmassage
Martha•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Onze zoon was heel relaxed na de massage. De grondingsoefeningen maakten zichtbaar indruk, heel mooi om te zien!
Jouw warme welkom, fijne rustige stem, veilige setting en zachte behandeling zorgen voor een ultiem relaxed gevoel! Zeker een aanrader voor kinderen!
Jannie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een prachtige innerlijke reis die ik van Marijke mocht ontvangen, zo liefdevol, zo puur,Marijke is een fantastische vrouw, echt een warm mens waar ik me gelijk bij thuis voelde. Zo'n behandeling zou iedereen zich zelf mogen gunnen, ik heb direct een vervolg afspraak gemaakt!
Grietje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het fijn en het liet mij tot rust komen.
Groetjes, Jesse