Ik vond heel goed. Ik merkte dat ik heel ontspannen en rustig voelde daarna. Ik ben erg tevreden. Ik voelde mij ontladen. Ik ga zeker volgende keer weer doen. Inshallah
Rahela•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag heb ik een hijama-behandeling gehad van een zeer ervaren zuster. Je merkt aan alles dat zij haar werk doet met hart en ziel. MashaAllah. Zeker voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader.
Khadija•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Allahouma bareek, vandaag een heerlijke behandeling gehad. De rust en vakkundigheid die zuster Samantha uitstraalt voel je terug tijdens de hijama. Zeker een aanrader
Rania•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Exceptioneel 🥹🩷
Wajdene•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Assalaam alikoem wa rahmatuAllah wa barakatoe,
Ik ben zeer tevreden over m'n hijama behandeling. Erna was ik erg moe SubhannaAllah.
Maar vandaag voel ik mij stukken beter.
De behandeling en massage heeft mij zeker goed gedaan Alhamdoelilah.
Kom zeker terug in sha Allah