All good as usual coming back always. Hakan is a great guy
Styling door Hakan•
TonerToon alles…
Irina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Everything was great.
Styling door Hakan•Mannen knippen
Rufat•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik wilde wat korter haar en liet een foto zien, er werd me aangeraden iets korter te gaan, prima. Ik eindigde met een rond kapsel met aan 1 kant de voorste lok zeker 2 cm korter dan de andere kant. Ik wilde geen rond kapsel en deze haarstijl staat me niet
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Loes•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hakan was ontzettend aardig en heeft mijn haren prachtig gedaan! Ik kom zeker terug dankjewel