Heel fijn dat ik snel terecht kon. Deskundige behandeling.
Behandeling door Francien•Pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrije ontvangst, professionele behandeling
Behandeling door Francien•
PedicureToon alles…
Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was oké
Behandeling door Francien•Ontspanningsmassage
Ben•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke pedicure gehad. Met daarna teennagels gelakt met gellac.
Behandeling door Francien•Pedicure
Carin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben nu een tijdje al bij Francien en het bevalt me goed, de rust en de tijd die ze voor je neemt vind ik fijn, nu doe ik definitief ontharen en dat gaat heel goed, hele zachte huid en geen haargroei op mijn kin, zeker een aanrader, dank je wel Francien