Erg fijn en vakkundig geholpen, ik kom zeker terug
Behandeling door Francien•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very welcoming and nice! I’d visit again ☺️
Behandeling door Francien•Pedicure
Ivanina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Francien zet altijd een fijne sfeer neer. Ik ben zeer tevreden hoe zij mijn traumanagels aan mijn handen behandeld. Met veel geduld en haar kundigheid zie ik na een aantal maanden eindelijk verbetering waar ik al jaren mee rondloop. Waar anderen mij niet mee konden of durfden te helpen wilde Francien het proberen en met goed resultaat!
Behandeling door Francien•Nagelverlengingen
Bertina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend!
Behandeling door Francien•Pedicure
Anne-Miek•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg duur!
Door stroomstoring kon niet de verwachte behandeling worden gegeven mét apparatuur. Na feedback daarover kregen we reactie dat we blij mochten zijn dat ze de afspraak niet had afgezegd. Korting ivm was niet bespreekbaar.