Ben super tevreden over de behandeling! Heb last van beginnende kalknagels en Francien heeft mijn nagels en voeten weer stralend gemaakt! Tot de volgende behandeling:)
Behandeling door Francien•Pedicure
Joany•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een schone salon stijlvol ingericht en erg deskundig.
Behandeling door Francien•Pedicure
Barbara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, goede behandeling en voor mij bruikbare tips Zeer professioneel.
Behandeling door Francien•Pedicure
Trudy•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, servicegericht en meedenkend. Analyseert goed hoe de situatie van de voeten zijn en geeft duidelijk advies.
Behandeling door Francien•Pedicure
Wing•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettige rustgevende omgeving in de salon. Ook de behandeling van de voetreflex massage werd op een zeer ontspannen manier gegeven. Heerlijk relaxte dag gehad na deze behandeling. Zeker voor herhaling vatbaar.