Francien heeft mijn de voeten op kundige wijze verzorgd ook gaf zij goed adviezen over de voet verzorging.
Francien heeft mijn nagels mooi met gellak gelakt .
Behandeling door Francien•Pedicure
Miranda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten zijn weer als nieuw, en mijn nagels weer prachtig!