Sandy is een echte lieverd waar je zo gezellig mee kunt kletsen. Er hangt ook een hele gezellige huiselijke sfeer
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Diana•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne knipbeurt gehad in een nieuwe salon. Echt even een ontspan momentje
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Marijn•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Karin•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne kapper. Kom er al jaren. Word altijd goed geknipt, gezellige klets, lekker kopje thee.
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Milou•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Brenda, is een topper, ze kan heel goed luisteren. Zo weet ze precies wag de klant wilt .Heel prettig om daar te zijn en met een mooi kapsel weer naar huis.