Het is altijd fijn om weer bij Pure Hairdresser's te zijn! Het voelt als je 2e thuis. Gastvrij, warm welkom, tijd en aandacht voor je wensen. Deskundig en klant is er nog altijd koning! Sandy is altijd geïnteresseerd en vraagt hoe het gaat. Weet precies wat je wilt en niets is teveel. Zo leuk is dat je als klant ook vrij mag zijn in bijvoorbeeld het stylen van je haar zoals je gewend bent. En ik vind het altijd leuk om wat hulp bij te dragen op de woensdag als Sandy alleen werkt. Top salon! 5*
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Ilse•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren mijn vertrouwde kapster!☺️
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
sabina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben een vaste klant, heel tevreden
Styling door Sandy•Highlights - half hoofd
Elena•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was een gezellige sfeer in de kapsalon, je werd direct op je gemak gesteld.Dik tevreden over de knipbeurt en het fohnen van Brenda .Helemaal naar mijn zin!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Ingrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dat de sfeer maar drie sterren krijgt ligt eerder aan mij. Ik ben heel snel overprikkeld en Pure Hairdressers is als een gezellige huiskamer waar iedereen in- en uitloopt, zelf koffie pakt, iedereen met iedereen kletst en er altijd wel wat te beleven valt. Kortom: voor de meeste mensen een super leuke plek maar voor mij helaas te druk.