Amazing experience, Sandy is very friendly and her expertise is amazing!!!
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Anna•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Brenda is een fantastische kapster. Luisterd heel goed naar wat je wilt. Niet 1x maar altijd. Ik ben heel tevreden, voor je haar te kleuren, knippen en blowen. Zit altijd goed, en je voelt je altijd heel welkom in de salon.
Styling door Brenda•Föhnen / Stylen
Patricia de Weerd•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne kapsalon. Elke keer weer ben ik erg tevreden en kom ik graag terug.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Nessa•2 maanden geleden
Geverifieerde review
very good treatmant and profesional
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Dorin•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Love this place. Have been coming to this place for more than three years by now and every time experience is great!